Kızlar önceki gebeligimde 20.haftada acil serklaj olmustum,bu gebelikte de once kisalma yoktu doktor takibindeydim,ama birkaç gün once 27 mm olmustu,ve iki gün sonra serklaj ameliyatı olacağım inşaallah,ama bu sabah nişan geldi,netten baktim rahim ağzı kisaldikca nişan gelirmiş,sizde de erken haftalarda ggeldi mi,ya da erken dogum yapan anneler ne gibi belirtileriniz vardi,