Sssaa bende suan 21 haftalığım karnım hiç yoktu bu hafta çok fazla sertleşmeye ve göbeğim biraz biraz çıkmaya başladı bir anda oldu ama çok fazla kasılmam ve bebeğin olduğunu hissettiğim yerde biçak saplanırmış gibi ağrım oluyor 48 le hamile kaldim kilom 46.700 falandı dün tartıldığımda