Masal18 Bizde ikili rakamlara düştük kızlar sonunda 99 gün kaldı 😱 Allah'ım şaka gibi bi gün bende ikili rakamlara düşermiyim diyordum 😍😍😍 Mart 11 doğum dedi doktor bakalım ne zaman gelicek masal hanım 😁 Sizler ne durumdasınız kuzular❤
BMH Masal18 doğacağı tarih benim doğduğum gün ne güzel balık burcu olacak allah şimdiden yardımcın olsun duygusal hassas 😬
NvS Masal18 25+3te bnm kızm kısmetse 18 martta dogum Rabim hepımızın yavrusuna saglık versn inşallah 🙏
Bayanminyon07 Masal18 bizde ikili rakamlara yaklaştık son 109 gün 24+3 haftaligiz oğlumla heyecanla kavuşmayi bekliyoruz tahmini doğum 25 Mart görünüyor normal olursa 😁😁😍🙏
nisanisa Masal18 aynen bende burda okurdum ne zaman gelicem o zamana bi gelsem geri bişey kalmaz falan diyo dum şimdide yeter ne zaman doğurcam artık diyorum 😅
nisanisa Masal18 aynen sabırsızlık başladı zaten amin rabbim cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Aslksp Bayanminyon07 24+4 24 mart görünüyor bizim de inşallah normal olurlar sağlıcakla alalım kucağımıza😍
Chan Son 100 gün benimde. 40'a 107 gün var ama zorunlu sezeryan olacağım için doktor bir hafta önce dedi. Yarın resmen ikili rakamlara düşüyoruz 🙊
tugce4161 Bizde 25+4 den ❤️hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli bir şekilde kizimizj bekliyoruz inşallah ...erken olmazsa 17mart doğumumuz❤️
Nurcin Masal18 hımmm :// ben de normal olsun istedim ama. plesenta rahim ağzına yakın dedi ayrıntılı da doktorum... 32 den sonra belli olacak dedi. bakalım.. ben de 11 mart istiyorum :D eşimin doğum günü.. normalde 15 martta tam 40 ay doluyor
Burcu3509 Masal18 haha bebişinizde size süpriz yaparsa mutluluğunuz iki katına çıkar. İnş Sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Allahım. Bütün hamile olan çocuğu olan herkesin evladını sağlıkla kavuşmayı nasip etsin😇
BMH Masal18 ah kıyamam ya iki duygusal arasında kaldın desene bir şey söylemeden önce 40kere düşünürsün artık kocandan yana şanslısın ama romantik olur 😍
Masal18 Nurcin şuan normal ilerde ne olacağı belli değil ki cnm hepimiz için geçerli bu ... Bide ben yurtdışındayim epidural (prenses) doğum istiyorum ağrısız doktorumla konuştum bakalım nolucak sezeryan istemiyorum normalden de çok korkuyorum karışık duygulardayım 🙄
Burcu3509 Bizimde 99 kaldı 💙 15 mart doğum tarihi benim 6 mart bakalım oğluşum benim doğduğum tarihte gelirse hiç şaşırmam 😂😂😂 Hayırlısıyla inş . Normal bekleniyor bi aksilik çıkmazsa inş
Masal18 Burcu3509 bazen doktorun verdiği tarihten 1 hafta önce gelebiliyorlar cnm bizimde babamiz 10 mart doktor 11 mart dedi doğum için bakalım hayırlısı olsun inş 😁❤