Ben hem robot süpürge hem de dyson kullanan biri olarak öneririm. Ama ikisini de öneririm. Çalışmayan kişiler için belki çok gerekli değildir ama sabah çıkıp akşam eve gelmek söz konusu olduğunda öyle her gün detaylı süpürge yapılamıyor. Bu nedenle kendi durumunuza göre değerlendirin, genel yorumları dikkate almaktan ziyade. Robot süpürge ve dikey süpürgelerin boşaltma işlemini eşim hallediyor o yüzden de rahatım belki ama, gün içinde her gün aynı saatte robotu kuruyoruz. Eve geldiğimizde günlük olarak yeterli oluyor saç vb için. Hafta sonları da ben süpürüyorum, siliyorum. Bu arada robot süpürgenin silme özelliğini hiç kullanmadım. O gereksiz bence de.