Bende yaklaşık 1 senedir kullanıyorum, temizlerken yerde takılabileceği bişey olmaması lazım , ben içime sinmesi için sandalyeleri ve yerde duran çiçeklerimi kaldırıp süpürtüyorum, o sırada evdeysem yapmam gereken diğer işeri hallediyorum, çoğu zamanda evi süpürmeye uygun bırakıp işteyken süpürtüyorum, silme fonksiyonunu çok sık kullanmıyorum çünkü süpürme kadar etkili olduğunu düşünmüyorum. Haznesinden çıkan tozu gördükçe temizlediğine emin oluyorum sonrasında viledayla kendim sildiğim için giremediği yerlerdeki kalan tozlarıda ben almış oluyorum. Benim hayatımı kolaylaştırdı, elim ayağım oldu, alıpta bir gün bile pişmanlık duymadığım ev aletlerinden ilk sırada yer alır.