Dilekkkk Eveeet bende sonunda doğurdum 🙈 kızlar 32 den beri erken Doğum riskimiz vardı ilaçlar ciğer geliştiriciler derken 37. Haftaya kadar geldik 2 gün önce gece ağrı ve kasılmadan geldim acildeki doktor nstde Doğum sancıların başlamış düzenli açıklığına bakalım varsa yatış yapıcam dedi bakıldı yoktu çıktım eve geçtim kendi doktorum a yazdım ertesi gün de 5 Aralık da doktorum tekrar nstye bağlan dedi sancılarım devamı diyordu Pazartesi zaten sezeryan için gün vermişti (fıtıkdan zorunlu genel anestezi) beklemeyelim bu sancılarla normal Doğum başlar dedi hafta sonu da ben şehit dışındayım dedi alalım bugn dedi tamam dedim Zaten istiyordum🙈 rica ettim eve geçio hazırlanaym die eşimle geçtik herşeyi hallettik süs püs duş derken çıktık geldik yatış ın yapıldı korkuyordum gergindim bana uyumak uyanmak korkunç geliyordu ki korktuğum başıma geldi ne amelyathane gerdi ne kollarım bağlanması o narkoz ü salak kadın hiç bişe demeden verdi bana bişey oluyo diye ağlarken gittim Zaten o kısa süreli panik bile beni benden aldı 2buçuk da girdik 15 dk sonra kızım çıkmış ben 4 de ayılmışım amelyathnede açtım gözümü uyandır uyanmaz nefes alamıyorum die ağladım çok net hatırlıyorum narkozdan falan demişler ben iyice fenalaşmışım geri sokmışlar beni anestezi uzmanı gelmiş doktorumla ne oldu ne bitti bilmiyorum orda ama gerçekten nefes alamıodm ölğyorım sandım o uyanma evresinde (ben panik olduğum için olduğunu düşünüyorum herkesde olacak diye bişey yok) sonra odaya çıktık kendime gelince baya saçmalamışım 🤣 akça 7 buçuğa kadar kafa gidip gelmiş bende çok Zor oldu ayılmam benim kızımı getirdiler yarım yamalak hatırlıyorum emdi çok şükür 🙏 bi kaç kere annem arkadaşlarım emzirtmiş bende yok oralar yardımcı olmuşlar bana sağolsunlar 8 den beri kendim emziriyorum çok şükür emdi kozlar hemşire 4 saatte bir dedi kesinlikle dinlemeyin bir buçuk saatte bi emziriyorum sürekli ve emiyor da kan şekerinin düşmesine izin vermeyin 4 saatte ben baygınlık geçiriyorum yani. Rabbim r şükürler olsun yürüdüm sonra daha iyi oldum ağrım var ama çok Banel gelirdi gerçekten haklıymışsınız kızım ı görünce iyi oldunu gördükçe ona yetmek için acımı sızımı unutuyorum🙏 Dayanilmisyacak bi ağrı değil mutlaka yürüyün ve sık sık emzirin rabbim sizlere de nasib etsin inşallah sağlıkla kucağınıza almayı çok uzun oldu helal edin😍
minigin_annesi Dilekkkk Ohhh cok sukur Rabbime🙏Darisi Basimiza insallah canim 🙏😍❤️ Rabbim hayirli evlat etsinde gerisi bostur🙈🙏
Anneyimm Dilekkkk Aşkım benim ya geçmiş olsun gözünüz aydın rabbim saglikli hayirli bir evlat nasip etsin adiyla anali babali büyüsün insallah 🙏💕💕
Pirayeee Dilekkkk bel fıtığı olduğun için mi sezeryan? Sen mi istedin acaba? Allah analı babalı büyütsün ♥️
CansuOztomurcuk Dilekkkk Yaa gözün aydın tatlımm, Allah analı babalı büyütsün. 😍🥰 Darısı başıma inşallah bende yavruma kavuşmak için sabırsızlanıyorum. 🙈🙄 Bebeğin kaç kilo doğdu, ultrasonda ölçülen kiloyla arasında fark var mıydı merak ettim. 🙄
Dilekkkk CansuOztomurcuk saol balım amin darısı size 🙏🤲 3150 geçen hafta demişti 2950 doğdu 50 cm boy diodu 47.5 doğdu
DanLa Dilekkkk gözünüz aydın canım allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı doğurmamış tüm annişlerin başına 🙈 fıtıktan zorunlu sezeryan demişsin ne fıtığı vardı sende ?
Pirayeee Dilekkkk bende de başlangıcı var da devletteki doktorum önemli değil normal olur dedi😐😐 yarın özelldekine de söyliyim bakalm 🙈
CansuOztomurcuk Dilekkkk Amin kuzumm 🤲🏼💙 Genelde ultrasonda ölçülenden az çıkıyor herhalde. Sağlıkla doğsunlar da yeter bize. 😍☺️
Eymenikoo Dilekkkk İnanamıyorum sende doğurdun demek gözün aydın canım çok sevindim 😊 Biraz zor olmuş ama şimdi iyisiniz sanırım..Doktorun Sibel Hanım mı senin Umut Hastanesinde..Doğum sonrası çok sancın oldu mu bir de neden ellerini bağladılar merak ettim 🙈
Dilekkkk Eymenikoo uyanıp irkilme diye sanırım hiç bi bilgim yok soramadan gittim 🤣 aynen Sibel hanım kuzumm doktorum çok şükür atlattık ağrılar var ama geçecek 😍🙏
Cleyi Dilekkkk sizin adınıza çok sevindim çok tebrikler maşallah 😊 benim de korktuğum her şey başıma gelmişti inanın epiduraldim birde şimdi o günleri hatırlıyorum ve kızıma bakıp ne güzel doğurmuşum çok zor doğurdum iyki doğurdum diye seviyorum 😁 siz de o kutsal annelik kervanına katıldınız 😊 bir an önce iyileşmeniz dileğiyle😊
Eymenikoo Dilekkkk Anladım canım sağol bu biraz korkuttu beni ama olsun..Ben de yarın kontrole gidicem doğum şeklim belli olacak inş 🙏 Fatih Bey dr.. Tekrar tebrik ederim sağlıkla büyüsün inş 💕
Dilekkkk Eymenikoo amelyat ortamı o bağlama falan hiç etkilemedim İnan hatta sopuk bile gelmedi bana orası herkes soğuk dio ya sadce ayılmak çok zor oldu bende bide şuan gaz sıkıntısı🤣🙏🙈