Elif25 yanlış anlamayın,amacım eleştirmek değil,çocuğunuza istediğiniz ismi koymak da serbestsiniz ama gerçekten iki isim de aşırı derecede fazla bu aralar.aşle ve arkadaş çevresinde bile inanın asaf ve eymen’den başka isim yok mesela bir araya geldiğimizde asaf ya da eymen diye seslenildiğinde kaç tane çocuk birden tepki veriyor. Ali asaf,ömer asaf vs şeklinde de çok bol.ama illa ki bu iki isimden hangisi derseniz Eymen daha hoş💙