Elif25 Kızlar erken dogum riskim var ve halen oğlumun ismine karar veremedim. Yardımcı olurmusunuz Sizce Hangisi ?
Eymenikoo Elif25 EymenikoO tabiki 😍 Hem sahabe ismi anlamı çok güzel hem de kulağa çok hoş geliyor oğlumun adı Eymen olacak 💙
Ysn Elif25 her yer asaf gerçekten millet olarak bişeyin suyunu cikarmszsak olmuyor bende çok beğeniyordum ama herkes asaf koyuyor eymen daha iyi bu şartlarda 😂
ebru_ecrin_demir Selinnnce bundan 7 yıl sonra ilk okula başlayan çocukların %80 i asaf ve aras olucak
Zehra27 Bnce Asaf koy. Hem Kuran da qeçio İnş bnde oqlumun adını Ömer Asaf koyucam ☺️☺️ Rabbim saqlıklı bişekilde kucaqına almayı nasip etsinn 🙏🏻🤲🏻🤲🏻
Elif25 Eymenikoo İkisi Arasında Çok Kaldım Ama Yorumları Görünce Cidden Asaf İsmi Çok Koyuluyor Eymen daha hoş gelmeye Başladı 😂😂
ebru_ecrin_demir Elif25 benimde oğlum olucak ve kısmetse adını DEMİR EYMEN koyucam (EYMEN sahabe ismi oldugu için) çünkü 7 yaşında bi kızım var onunda adı ECRİN HAFSA (onada hafsa ismini sahabe ismi oldugu için koyduk)
AnnEemm Elif25 eymen asaf koy ikiside çok güzel veya asaf eymen birbirine de yakışıyor keşke bende istediğim ismi koyabilseydim kaynana belası yüzünden koyamadık neymiş onun dediği olurmuş 😡🤬😤
Elif25 AnnEemm üzülme 🥰 ben ilk oğluma Eşim çok isteyince Kayınbabamın ismini koydum (ibrahim oldu Adı) şimdi 2. Oğlum geliyor o yüzden isim hakkı bende hiç kimse karışmıyor sizde de öyle olur üzülmeyin ❤️❤️❤️
AnnEemm Elif25 ben anasınıfı öğretmenliği yaptım bu iki ismi bi anda söylemek de çok güzel kuşağa hoş geliyor tabiii yine karar size kalmış 😊