Mother-s deniizz_ benim reglime 4 gün vardı evde yaptım test pozitifti kan verdim hemen beta 589 çıktı yarın da doktor kontrolüm var ☺️
deniizz_ Mother-s ayyy ne güzel maşallah inşallah sağlıcakla da kucağınıza alırsınız darısı bana ve tüm isteyenlere inşallaaahhh 🥹🧡
Mother-s Zeynooooooo benimde başıma ilk defa geliyor ama erken döllenme daha yüksek ihtimal gibi geliyor canım
Zeynooooooo Mother-s bilmiyorumki abla kafam allak bullak bir 7 diyeri 5 yasinda kizlarim var acaba bu ne olacak deye kafamda min soru var
fizikcianne Mother-s hemen doktor kontrolüne gittim 2 günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip ettim. 2 katı arttığını görünce 2000 lere geldiğinde keseyi görmeye gitmiştim.
Pinark92 Mother-s ben adetten 4 gün önce 86 betayla öğrenmiştim :) hemen doktora gitme canım kese görünmeyebilir hemen
Mother-s Pinark92 biliyorum ama benim daha önce dış gebeliğim olmuştu iç kanamam da başlamıştı ve baya riske girmiştim o süreci atlattıktan sonra ilaç kullanıyordum o yüzden bir an önce doktor kontrolü altında olmam gerektiği için gidiyorum aslında
Pinark92 Mother-s sana böyle diyorum da salı günü öğrenip cuma doktora gitmiştim :)) ama keseyi görmüştük sadece sonraki hafta tekrar gitmiştim bebeği gördük sonraki hafta da kalp atışı yani 3 kez gitmektense diye dedim :)
Mother-s Pinark92 ahhaahha evet insan heyecandan duramıyor zaten inşallah bende de en azından kese görünür 🙏🏻☺️
Pinark92 Mother-s Güzel heyecan bunlar gitmek istiyosan git :) döllenmeye bağlı olarak görünebilir de :)
neseli96- Mother-s evet bende adetime 2 3 gün kala erken gebelik testi yaptım çift çizgiyi gördük ama çok hafif silikti hemen kan testi verdim 75 di sonuç ve iki güne bir kan verdim iki katına çıktı gayet iyidi şimdi 9 haftalık olduk