Ozeeer bence kötü geçtiği gününe denk gelmişsinizdir ben 9 ay boyunca ve sonrasındada gittim çoğu zaman akşam 7 ye kadar beklediğimde oluyordu İnanki öyle kişiler geliyorki adamcağazın yanına kriz geçirmemek elde değil , ee bir yandada tıpta hoca asistanlarıylamı ilgilensin onlara lafmı anlatsın hastalarınamı anlatsın bir iki hastanasına denk geldim ben bile sinir oldum doktorumuzu düşünemiyorum bence o anına denk geldiniz yoksa abdullah hoca deprem zamanı bile herkez gitti hocamız özel mersinden bizim için geliyor geri gidiyordu …