Ozeeer canım sen aşılama ve gebelik öncesi süresce başka doktora yada asistana hiç görünme bu süreç Hem psikolojik bir süreç hemde alanında uzman olunmak zorunda yoksa yoruluyorsun Hiç geçikmeden randevunu al hocamıza git Ben bütün çevremi ona gidin diyorum Şimdide arkadaşık Aşılama olacak onuda götürdüm