Zekiye45- canım 4 sene oldu ben doğum yapalı bilmiyorum o kadar da yani zaten ishal durumun varmış su da içmiyorsun susuz kaldığın için böbreğin kum üretiyordur doktor bana çok kızdı su nasıl içmezsin bebeğin ölür dedi direkt. Sakın ihmal etme zaten sen suan su kaybediyorsun bak bebeğine bişey olur hemen su tüketmeye başla ve doktora git böbreklerine ultrason la baksınlar serum verirler en azından