123oznr Rabisk kalp atışı duymak için çokkk erken biz özellikle geç döllenme olduysa 8. Haftada daha net duyuluyor üzmeyin kendinizi bana kalırsa biraz daha bekleyin 4+4 de zaten bebek göremez yalnız kese göre bilir
Rabisk 123oznr ya bu hafta ikingün önce gidince 6+2 yazıyordu ama tam sınırda dedi haftaya belli olur net dedi çünkü vajinalultrsondan baktı yani inşallah diyorum 🤲🏻 kanaman olursa acile git dedi inşallah olmazda haftaya duyarım kesin korkuyorum