Normal canım baxen bazı gebeliklerde gec duyuluyor, ben ilk gittiğimde kese vardı bebek ve kalp atısı yoktu 10 gün sonra gel dedi, gittim cok şükür kalp atışını duyduk bebegi de gördük. Bekle bi on gün bir şey olmaz, Allah korusun ters giden bir durum olursa zaten kanama olur, tabi her kanama da direk düşük denmez bazen yerlesme kanaması da oluyor, doktorunun dediği gibi yap insallah saglıklı bir gebelık olur 💓