MeAy Selamlarrr merhabaaa bendee pozitif degildir diyip yapip baktim kenara attimm iki sonraa aklima geldi baktim sizin gibiydiii , simdi 6+4 sukur rabbime deneyinn testii tekrarrr ya da kan verinnn 😍🥰
Seher112 Busrak ben oğluma hamileyken günlerce testim hep kaç saat sonra 2. Çizgi var olarak çıktı şuan oğlum 2.5 yaşında bende çizgiyi gördüm sizde Hayırlısı olsun
Busrak Seher112 darısı başıma inşallah benimde oğlum var kardeşi olsun istedik rabbim hayırlı zamanda isteyen herkese evlat nasip etsin
Seher112 Busrak Amin İnşaAllah şimdi de kızıma 29 haftalık gebeyim Hayırlısı ile darısı size İnşaAllah