Bende prodoctor yaptım hep hiç kuruma çizgisi olmadı.Adetten 3,4 gün önce sabah yapmıştım 2. Çizgiyi göremeyince kenara koydum 2,3 saat sonra gidip baktığımda silik çıkmıştı dikkate alma dediler sabah yaptım 2 dk da silikleşti hamileydim. bence hamilesin daha betan düşük olduğu için öyle oldu😊