1garipanne Ben cok korkuyorum gecen hafta gittim suyun az dedi doktor, yarın randevum var sankı bugun hiç hareket etmedi gibi hissdyrm psikolojik mi bilmiyorum, cok zor her sey ona bişy olacak diye düşünmek
Masal-10 1garipanne Su için havuç suyu iyi diyorlar canım ama arkadaş bizim su ayran havuç suyu ile yükseltmişti suyunu dene istersen 🙏 27.haftadan 34e kadar getirebildi şükür bebeği de saglıklı doğdu 🙏 Bende ilk bebeğimi kaybettim diye iste evham yapıyorum hissetmedim bide diye
ladyax Masal-10 içini ferah tut hiç canını sıkma bebeğini de üzme böyle şeylerle unutma sen üzülünce o da üzülüyor 🥺
Masal-10 ladyax Ah kuzum o üzülmesin ya ben onun için üzülüyorum hissetmeyince :) anne olmak zor diyorlardı da gerçekten hamileyken daha iyi anladım