Masal-10 Kızlar bebeğimi 19.haftada hissettim . Şükür hergün azda olsa hissediyordum. Dün yine hissettim şükür ama bugün hiç hissetmedim sabahtan beri yemediğim içmediğim kalmadı çok korkuyorum 😥 21.haftadayız 😣
ladyax Masal-10 25. Haftaya kadar bir gün hissedip üç gün hissetmemek bile normal daha küçük annesi büyüdüğünde nolur artık tekmeleme diye yalvaracaksın 😂
aslanprenses_ Masal-10 daha dur yakında uykundan uyandıracak uyutmayacak. Daha çok erken düzenli hissetmek için
Ilba_34 Masal-10 bende 22. Haftadayım bende aynı şekilde gün içinde düzensiz olarak hareketleri hissediyorum ama 25. Haftaya kadar bu normal ☺️
naneliseker_ Masal-10 ben kalp atışını duymak için cihaz aldım. Hareket etmedig8 zaman dinliyorum 😬😅😅😅
Masal-10 ladyax Ah inşallah canım ya çok tedirgin oluyorum böyle ilk çocuğumu kaybettim ben çok korkuyorum yine başıma gelecek diye hissetmeye başladım çok mutluydum ama bir gün hissedip ertesi gün hissedemeyince çok korkuyorum 🙏
Masal-10 aslanprenses_ Uyanmaya razıyım canım inan ki ödüm kopuyor acaba birşey mi oldu diye düşünmekten 😥
Masal-10 Ilba_34 Benim gün içinde de hareket olmadı mesela bugün yada oldu ben hissetmedim bilmiyorum canım o yüzden yazayım dedim belki kızlar yol gösterir yaşayan vardır diye
ladyax Masal-10 içini ferah tut hiç canını sıkma bebeğini de üzme böyle şeylerle unutma sen üzülünce o da üzülüyor 🥺
aslanprenses_ Masal-10 çok normal yaşadıkların ama olumsuz düşünme lütfen. Hepimiz aynı yollardan geçtik. Geçiyoruz 😇
Ilba_34 Masal-10 benimde düzensiz bende bazen gün içinde sorguluyorum ama normal bunlar çok evham yapıp kendini strese sokman bebeği daha da haraketsizleştirebilir o yüzden hiç sıkma kendini benim ilk gebeliğim birşey olduğunda ya doktoruma ya da ebemi arayıp soruyorum içini rahatlatıyorlar zaten ☺️
Masal-10 Ilba_34 Perşembe kontrolüm var inşallah sıkıntı yaşamayız canım haklısın stres bebeği çok etkiliyor diyor herkes çok huzursuzum ama hayırlısı artık 😥
Masal-10 aslanprenses_ Haklısın canım normal ama insan merak ediyor hissetmiyorken neden hissedemedim telaşı vardı şimdi hissediyorum bugün niye hissedemedim telaşı başladı 😂
Guzelgunlerim Masal-10 ben hiç hissetmyorum ama pıt pıt olmuyordu bugün kafaları yedim şimdi biraz oldu kendime geldim senin hareketlerin nasıldı düzensiz oluyomus zaten
Masal-10 Guzelgunlerim Benimde öyleydi bugün hiç hissetmedim çarşıya filan gittim yürüyüş yaptım acaba ondan mı hissetmedim belki bebek hareket etti ama ben hareket halindeydim diye mi hissetmedim bilemiyorum
Ilba_34 Masal-10 güzel düşün güzel şeyler çek hayatına orası rahim ve rahim sıfatının sahibi Allah’a emanet kalbini ferah tutmaya çalış ☺️
aslanprenses_ Masal-10 öyle çok yorarsın ama kendini. Bu da daha çok stres olmana neden. Stres bebeğe iyi gelmez. O da yoruluyor bunu unutma 🥰
Masal-10 aslanprenses_ Haklısın herşey Allahtan sabırla duayla beklemek en iyisi en azından bebek zarar görmez 🥰
Masal-10 Ilba_34 Haklısınız Allah’a emanetler zaten elden birşey gelmez hayırlı haberler alalım inşallah bebeklerimizden 🥰