16 haftaliga kadar gunde 5 tane ictim. Sonra doktorum rabbin sana 2 ci mucizesini vermis 1 paketten 5 taneye dusen icmese de olur bence dedi. Basarabilirsin dedi. Yapilan arastirmalarda annesinin zehirledigi bebeklerin akciger kapasitesinin daha kucuk oldugunu dogumdan 1 yil icinde astim ve bronsit olduklarini ve lutfen 4l32 ci haftadan sonra bari zehirleme dedi; oglum da da 5 tane iciyordum dogumda birakmistim ve dedigi gibi 3 ayliktan sonra bronsit oldu 3 kre kurup gecirdi ardindan ister istemez kendimi sucladim. Dr umun bu konusmasindan sonra bir daha da icmedim insallah daim olur icmem. Ilk 3 ayinda da baska bir doktorun lutfen 3 u gecmesin gelisim geriligi ve herseyin sebebi demisti. Zarari yok diyebilen doktorlari inanin anlamiyorum