rabisskocc Canım ben 5 haftalıklen öğrendim.. Günde 1 paket içerdim sigarayı. Sigarayı günde 2-3 yaptım, azalttım.. Sonra kalp atışlarına dinlemeye gittiğimiz gün doktorum sigarayı yakıp bebeğinin ağzına verir miydin dedi.. Kendimi o kadar kötü hissettim ki asla yapmazdım. O zaman içmeyeceksin 3-4 ü yok bu işin dedi. O günden sonra sigara içilen ortama bile giremedim sigaradan tiksindim kokusu öğürtür duruma getirdi ve asla bir daha ağzıma sürmeyeceğim diye kendime söz verdim.. Kendimi daha sağlıklı hissediyorum artık. Onlar daha ufacık melekler evet geçmişimizde içmiş vazgeçememiş olabiliriz ama onlar bize şifa oluyor biz onlara kötü bi sağlıklı hayat vermemeliyiz.. Bazı doktorlar günde 3-4 için istiyorsanız vs diyormuş, kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ne olursa olsun tiksiniyorsun ve soğuyorsun. Bebeğine kimse sigara kokmak istemez eminim sende öyle olacaksındır 🩷