_brcu88_ yaa ne güzel az kaldı kavuşmaya yani 🙏🥰bana da şimdi yazdı 4 gün sonra bidaha çekil haftaya gel dedi sancı cıkmıs biraz dedi acil durumda şu kanama vs hastaneye gel dedi bnde ben bişi hissetmiyorum agrı sancı bebek çok toplandı o ara hareketliydi dedim olabilir dedi baklm nolcak