Esra1965 Cansukapan ilginiz için teşekkür ederim cansu hanım. Bu uygulamadan gün gün takip ediyordum gelişim ne durumda diye yarın için hareketlenme gösteriyor belki yarın duyarız bir umut :)
Aysnke Esra1965 ben baska doktorada gittim canim bebek buyuyor gelisiyo ama hala kalp atisi yok belkide az daha zaman var
orkide123p3t Esra1965 ben de yaşadım Rabbim sana duymayı nasip etsin inşallah ve böyle durumlarda tek doktorla kalmayın ilk gittiğim doktor hemen Alalım dedi sizinki gibi cok üzüldüm cok ağladım aldırmadım sonra Baska doktora gittim 2 hafta sonra ilk kez bakılacak gibi o bana korktu bebeğin kalp atışı yok dwmye kadın çekine çekine söyledi diğeri gibi lap diye değil ve 3 gün bekleyelim dedi 8. Hafta daydım bu işlemin geri dönüşü yok %1 ihtimal bile olsa bekleyelim dedi bekledik olmadı nasip değilmiş 🥺
Esra1965 orkide123p3t çok üzüldüm canım Rabbim sana anne olmayı yeniden nasip etsin öğleden sonra gideceğim çok duaya ihtiyacım var. O kadar büyük bir beklentiyle gittim ki kalp atışı duyacağım diye birden dibe çakıldım sanki . İnşallah duyabiliriz
Esra1965 orkide123p3t merhaba arkadaşım salı günü kürtaj oldum bebeğim 7 haftalıktı fakat 6.haftada kalp atışı durmuş gelişimi 6 haftalıkta kalmış
Esra1965 KIZLAR MAALESEF KÜRTAJ OLDUM BEBEĞİM 7 HAFTALIKTI 6.HAFTADA KALP ATIŞI DURMUŞ 3 TANE DOKTORA GİTTİM FAKAT HEPSİ AYNI ŞEYİ SÖYLEDİLER. RABBIM İSTEYEN HERKESE ANNE OLMAYI NASİP ETSİN.