Esra1965 Hanımlar merhabalar. 7 haftalık hamileyim bugün kalp atışını dinlemeye gittik fakat duyamadık. Doktorum 2 gün sonra kontrole gelmemi yine duyamazsak kürtaj yapacağını söyledi. Başından böyle bişey geçenler varsa lütfen benimle paylaşabilir mi? 😔
Cansukapan Esra1965 ben yaşadım canım ilk gebeliğimdi aynı böyle kalp atışını duyamadık ve acilen kürtaj oldum inşallah seninki böyle olmaz gerçekten çok üzücü
Mnos-332 Esra1965 belki geç döllenme olmuştur canım geçen hafta halamda kese boyutu 7 haftalın gözetirdi cuma günü kalp atışı için çağirdi ama adete göre 5 haftalıktı bekle bence
Aysnke Esra1965 tatlim ayni sorunu yasiyorum kalp atisi ekran da gozukuyor mu benim ekranda da gozukmuyor
Esra1965 Cansukapan ilk gebeliğim benim de çok üzgünüm yarın bi doktorla daha görüşeceğim. Ama oluşmaya başlamış yani kesenin içinde görünüyor başı ve kolları neredeyse burun ve çenesi de seçiliyor ama kalp atışı yok umarım yarın duyabilirim. Çok teşekkür ederim
Esra1965 Mnos-332 yarın başka doktorla görüşeceğim neler yaşadığınızı öğrenmek istedim. Çok teşekkür ederim
Sabahat17 Canım bende 6+4 iken gitmiştim duyamadik kalp atışını 10 gün sonra gelmemi istedi bugüne denk geliyordu çok şükür gittiğimde duydum bazı hamilelikte 8-9.haftaya kadar duyulamayabiliyor belki geç döllenme olmuştur sen içini ferah tut
Cansukapan Sabahat17 evet canım ama doppler e sokmadı mı doktorunuz eğer kalp atışı yoksa bebek sizi zehirleyebilir
Esra1965 Cansukapan karından muayene etti sonra da vajinal ultrasonla baktı duyamadık 2 gün sonra gel kalp atışı yoksa yatışını yapalım dedi
Cansukapan Esra1965 vajinal muayene sonrası bana doktorum son bir kez şans veriyorum sana dedi doppler ayrıntılı ultrasona yönlendirmişti orada da kalp atışı olmayınca kürtaj olmuştum canım bende
Esra1965 Pamuk başka bir doktorla görüşeceğim sonuçta 2 günde de duymayabiliriz en az 1 hafta beklemeyi düşünüyorum. Çok teşekkür ederim
Esra1965 Aysnke gelişme bende de var kesesi büyümüş elleri ve ayakları olduğu belli olan çıkıntılar kafa yapısı falan belli yani herşey. Kalbi atmasa gelişemez somuçta . Doktor değiştirmekte fayda var diye düşünüyorum. Lütfen siz de başka biriyle görüşün
Cakiltasiii Esra1965 canım bana da senin gibi dediler ben 2-3 hafta bekleyip tekrar gittim kalp atışını duydum sakın hemen aldırma
Aysnke Esra1965 ben baska doktorada gittim canim bebek buyuyor gelisiyo ama hala kalp atisi yok belkide az daha zaman var
Esra1965 Cansukapan ilginiz için teşekkür ederim cansu hanım. Bu uygulamadan gün gün takip ediyordum gelişim ne durumda diye yarın için hareketlenme gösteriyor belki yarın duyarız bir umut :)