alibebekkkk Hayir ben kürtaj oldum çok üzüntülü günler geçirdim 13 sene sonunda hamile kalmistim.Sekerim hep düşüktü,sonra tekrar hamile kaldım evde eşimin cihazı var ölçerek 9. Haftada farkettim baş ağrısı oluyordu.O bebegimide rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim hayatım söndü.Simdide 8. Haftadan beri yükselmeye başladı doktor yaşadığım streslerden diyor.