Günaydın kizlar bugün 13+2 olduk. Doktorum 13. Haftada belli olur ama 14te net soylerim demişti biz dayanamadık bugün gidiyoruz. Çok heyecanlıyım duramadim burayada yazmak istedim😃❤️ Bı tane prenses kızım var hayırlısıyla buda erkek olsun istiyorum ama tabi ne olursa hayırlısı olsun sağlıklı sıhhatli olsun inşallah dualarınıza talibim🥰