Nur_50 sevcan_35 11+2 %51 erkek dedi 13+5 kesin erkek dedi doktorum başka bir doktora gittim 18+5 erkek dedi 😃
Seyma5461 sevcan_35 14+4 hala öğrenemedim 2 hafta sonraya randevum var umutluyum bu sefer öğrenecem insallah 😊
Mervesrsy sevcan_35 14+5 2 gün sonra kontrole gideceğim 15 haftalık olucaz inşallah öğrenirim 🥰🥰 çok heyecanlı bir durum ☺️
Seyma5461 Seyma0101 yok 11+6 da gittim belli değil dedi doktor sonra ikili tarama sonucumu göstermeye gittiğimde baktırdım 14. Haftada doktor göremedim dedi
Seyma0101 Seyma5461 Seyma5461 bana erken söyledı ya tahmın edıyorum net degıl dedı ama sonra da kesınlestı
HoneyandMom sevcan_35 bende suan tam 13+4 teyim, doktorum 2 hafta önce kontrolde tahminim var ama önümüzdeki ay söyleyeceğim dedi yani 15-16. Hafta da söyleyecek sanırım 😍
cagla9094 sevcan_35 öğrenirsin inşallah erkek bebekler daha erken gösteriyor kendini diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum😊