Omerhatice Mrvkrgl06 dogum sancisi baslamis canm duşa gir ılık duşa evde yuru bol bol otur kalk araliklarina dikkt et 5 dakikada bire düşünce hic bekleme hastaneye git onda once suyun yada nisanin gelirse sancinin 5 dakikada bire düşmesinde bekleme rabbim hayirli dogum nasip etsin
Omerhatice Mrvkrgl06 normL canm git gidd sureler azLicak öyle rabbm hayırlı dogum nasip etsin insllah 😊😊
Serap60 Ayy okurken ta ben heyacanlandm Allah yardimcimiz olsun kolay dogumlar simdieden az once bende bilu konuyla ilgili post actim buna denk gelmem cok iyi oldu tabi bnm dha erken 27+5 bnm bebesm
Mrvkrgl06 Kaderburr evet ağrıdan durabiliyorum ya zaten şiddeti de artmadı. Herhalde artması gerekiyodu
Kaderburr Mrvkrgl06 doğumun daha başlamamış canım, ağrıdan duramayacak dereceye geliyorsun bunlar yalancı sancılar oluyor Sancinizi evinizde çekin derim Hastanede yatıp kalkmak inanın zor oluyor
Mrvkrgl06 Kaderburr tamam çok sağol. Zatrn hemen hastaneye gitmeyi düşünmüyorum ama su falan gelirse giderim. Herhalde tehlikeliymiş su gelince evde beklemek. Ya hiç bişey bilmiyorum
Alyaipek5595 Mrvkrgl06 ayy aynı durumdayız düzensiz aralıklarla kasılma ve ağrı geliyor duşa girdim yürüdüm ama geçmiyor akşam 5 den beri var akşam daha azdı şiddeti ama zaman geçtikçe biraz biraz çoğalmaya başladı bende hemen hastaneye gitmeyi düşünmüyorum suyum gelmediği sürece allah yardımcımiz olsun haberleşelim
Mrvkrgl06 Alyaipek5595 ya zaten ismin de Alya mı bençde kızımın adını Alya koycam hayırlısıyla 😍 benim de hala arada gelip gidiyo belime yayıldı biraz ağrı
SemraSnmezTuru Mrvkrgl06 canım bu toplanma bende o kadar çok uzun zamandır oluyor ki. Heralde 23 den beri falan. Mesela şu an sağ tarafımda yüksek tepe gibi sol taraf normal. 36+4deyim. Erken doğum riskim falan da olmadı her şey normal. Bugun bi 10 kere falan toplanmıştır. Benimde nefesimi kesiyor ama sancı boyle bişey mı bilmiyorum. Ama herkes adet sancısı gibi belden girdiğini soyluyor.
Mrvkrgl06 SemraSnmezTuru bende de sürekli oluyo ama bugün 10 dakikada birle başlayıp şimdi 5 dakikada bire falan düştü. Bide toplanma olunca kasığımda ve belimde ağrı oluyo. Yani her zamankinden değişik oldu ama bilmiyorum