Mrvkrgl06 Kızlar 5 yada 10 dakikada Bi kasılma oluyo karnımda bebek toplanıyo gibi. O an vajinaya doğru Bi baskı ve adet ağrısı hissediyorum bu yalancı mı gerçek mi heyecandan ne yapacağımı bilemedim
Caglasmsk Mrvkrgl06 canim duzenli geliyorsa, dus alip yuruyunce veya dinlenince gecmiyosa dogum sancisidir🌸 hayirli dogumlarn olsun insallah
Deniz34 Mrvkrgl06 yalancı sancı olabilir eğer karnının tamamı sancı geldiğinde sertleşmeye başlıyorsa ve sancı belinede vuruyorsa düzenli aralıklarla yani onar dakka aralıklarla geliyorsa mesela Doğum sancısısıdr
SemaSvariKolgu Mrvkrgl06 bende şuan sancı çekiyorum tam 10 dk da bir geliyor bele vuruyor sonra kaşıklarda bir sancı adet sancısının 3-4 katı 5sn. Kadar sürüp bitiyor
Selale_bati Mrvkrgl06 ilik dus al gecerse yalanci sancidir gecmezse dakka tut azalan araliklarla devam ederse dogum sancisidir
Mrvkrgl06 Deniz34 sancı mı bilmiyorum ama sadece toplandığında nefesim kesiliyo ve afedersin işeme hissi geliyo
Mrvkrgl06 SemaSvariKolgu ya bende o kadar şiddetli değil seninki artmış gibi. Bide benim 30 sn falan sürüyor toplanma
parasetamoll Mrvkrgl06 herkesin sancısı aynı olmuyor mesela benim belden girmişti ağrı ama sancıyı anlamamak mümkün değil böyle kasıkların ağrıyor adet ağrısının şiddetlisi beline vuruyor büyük abdestin varmışcasına bir his yaratıyor