Emel5805 Ayln_11 valla transferden sonra yatmadım arkadaşlar kalktım masadan sonra odama geçtim giyindim sonrada hiç beklemden lavabo gittim.kendiniz boşuna sıkmayın herşey olacağına varıyor
nazelakcay Fatma-00 amin inşallah isteyen herkese çok zor süreç geçirdik dört buçuk senelik evliyiz iki kere olumsuz gebelik…Kucağımız boş kalmasın inşallah 🙏🏻
Emel5805 Fatma-00 ben bir kere yaşadım oda dış gebelik oldu birde 3 aylık kalbi durdu şuan tekrar transfer bekliyorum
Semagzll Yaprakdokumuseverr merhaba gelecek ay benimde transferim var aşılama da kanamam olmuştu ister istemez çekiniyorum acılı bı işlem mi ilk kez olacak endişe var icimde narkozlu mu yaptırsam diye düşünüyorum artık 🥲
Yaprakdokumuseverr Semagzll ben hiç acı hissetmedim doktorumla sürekli muhabbet ettik zaten girip çıkmak 20 dk en fazla narkozluk hiçbir durum yok 🌸 işlem 5 dk sürüyor
Emel5805 Semagzll bence o anı kaçırdığınız için üzülürsünuz düşünsene bebeklerini göreceksin ağrı diye hiç bişey yok ağrı var diyen yalan söyler benn bide vajinismusu yendim 😂cok güzel bir duygu yaaa💙
Semagzll Yaprakdokumuseverr aşılama da aleti takarken çok kanama olmuştu ister istemez çekiniyorum aslında canım yine olursa o kadar çabam boşuna giderse diye
Semagzll Emel5805 ya böyle diyorsunuz da o aleti yerleştirirken acı olmadı mı sizde benim aşılama da kanamam olmuştu çok korkuyorum yine olursa diye 😀