bsranur123 Elitopatra25 bende bugun 34 haftalik oldum kuşum banada geldi bebis doğdu botunu cok erken degilmi
Sukran2022 Elitopatra25 aaaa günlerimiz aynı 34+1 bana da tam 34+0 da geldi uygulama bu şekilde galiba ☺️
Erden37 Smiley87 Elitopatra25 Bende bugün 34+1 oldum şimdi farkettim banada gelmiş buton gelmiş ama bebişlerimiz daha gelmesin biraz daha dursunlar en azından bi 38i görelim hayırlısıyla💙
Elitopatra25 Gamze_cnky ben basmadim üstüne aslında bı basiyim ne diyecek diye düşündüm ama basmadim 😀nasıl yanlış alarm veriyo yani
Gamze_cnky Elitopatra25 Bisey olmaz , bas. Happy kids ‘e geç ya da yanlış alarm seçeneği çıkıyo. Ben yanlış alarma bastım ama gitmedi yine de doğdu butonu 😃
Gamze4127 Bu haftada geliyor aynen ama bebek daha gelmez heralde arada yokluyor sancı oluyor da hadi bakalım😃😃
Elitopatra25 Gamze4127 ay valla hiç sorma bugün yattigim yerden kalkamadım sancidan sürekli kasılmam oldu dedim galiba dogurucam 😩
Elitopatra25 Sukran2022 ya öylemi sizinde son adet tarihi 15 Ocak o zaman aynı gün olmuş miniklerimiz demekki😍
Gamze4127 Elitopatra25 bende öyleyim bu hafta özellikle bazen doğum sancısı sanıyorum o kadar acıtan ve uzun süren bi ağrı oluyor ki. Döndüğü zaman veya ağırlaştığı için normal diyorlar onlara da
Erden37 incim23 Benim doktorum 35.hafta da nst kontrolüne başlayacağınızı söylemişti ben şuan 34+1 im haftaya Çarşamba ya da Perşembe 35+2 yada 3 te gideceğim.İlk oğlum 36 haftalık doğmuştu inşallah abisi gibi acele etmez bu beyefendi de bakalım 💙
Elitopatra25 bastet ya seninle de aynıyız canım bakalım doğum ne zaman olur sizin sezeryanmi yoksa normal mi
bastet Elitopatra25 Allah kısmet ederse normal düşünüyorum bakalım nasıl olcak, sizin normal mi sezaryen mi
Maviijj 34+4 çok heyecanlıyım bendede geldi buton bakalım benim oğlan ne zaman gelecek bir an önce kucağıma almak istiyorum 😀 cuma kontrolümüz var nst çekilecek
Elitopatra25 Maviijj vakitlice gelsinler inşallah benim de pazartesi günü kontrolüm var bana da çekerler herhalde nst