ardengunes __mom merhabaaa🥰 konak tarafındayım benn… bizde 30+4 olduk buca kadın doğum muhammed beye gidiyoruz basindan beri 🥰
Maviiay Merhabaa☺️ bucadayim bende. Daha dün test yaptim hamile oldugumu öğrendim. Suan 1.5 yaşında kızım var. Zor olacak illaki ama bakalim allah tüm annelerin yardımcısı olsun 🤲🌸
ardengunes __mom çok memnunum zaten tavsiye üzerine gitmiştim çok tatlı ve samimi bi doktor 😊🌸 devlet hastanesi ama ya tam zamanında yada en geç 10 dk sonra giriyorum hiç öyle çok beklediğimi bilmem
Senolinka Merhabalar 🌸 kahramanlarda oturuyorum alsancakta Ahmet Kılyara gidiyorum doğum karataşta olacak nasipse 28+5👼🏻
Melek__55 Sevdaltun aaa bende Aliağadym bu hafta Alaattin beye ilk defa gidcm ve tedirgindim devlet hastanesi olduğu için cinsiyeti erkenden söylüyor mu 😁on üç haftada falan
Sevdaltun Melek__55 Tahmin yapıyor 31+2 haftaligim hala da aynı değişmedi 😁 çok iyi bı doktor kibar aklında soru işareti asla bırakmıyor her sorduğunu güzelce cevapliyor
hayalim35 __mom konakta oturuyorum 7+5 haftalığım buca kadın doğuma gidiyorum doktorum hüsnü töre yavuzşen çok memnunum
babymomy_ __mom 37+5 olduk . Balçovada oturuyorum . Medicana hastanesine gidiyorum ,doktorum Mustafa Melih Erkan 🥰