Nurmert __mom Bornova da oturuyorum 26+4 olduk 🐣 doktorumun kendi kliniği var Alsancak’ta Barış Büke çok memnunum🌸
Maviev35 __mom Bornova’da oturuyorum, 20haftalık hamileyim. Tınaztepe hastanesi Gülçin hanıma gidiyorum.
yagmur_3566 __mom Bayraklı da Sümeyra Tatar var çok iyi bir doktor kendi kliniği var öneririm size 800 tl. 34 haftama kadar ona muayene oldum
Sevdaltun Aliagada oturan varsa devlet hastanede Alaattin karabulut çok iyi bı doktor benim riskli diye araştırmaya yönlendirdi o yüzden devam edemedim
Melek__55 Sevdaltun aaa bende Aliağadym bu hafta Alaattin beye ilk defa gidcm ve tedirgindim devlet hastanesi olduğu için cinsiyeti erkenden söylüyor mu 😁on üç haftada falan
Deletedmom_103 __mom TSK personel indirimiyle 610 TL muayene ücreti ödüyorum. Doğum için henüz konuşmadım
Merve_vrl 34+6 olduk biz de kızımla 🌺 Ekol Hastanesi Gürsoy Pala takipliyim ve çok da memnunum kendisinden ☺️ Karşıyaka’da oturuyoruz💚♥️