Mehtapyavuzzz bende 36+4um 20 kilo almışım gorenlen o kdr almamissindir diyo ama tartı öyle demiyor.kansizlik var d ve b vitamini eksikliğimde var çocuk için mecbur kullanıyorum o ilaçları .ama onlarda etkiliyor kilo alimimizi. Ve bende çok ödem var.ellerim bacaklarım ck sis.dogumdan snra geçer inşallah.bence kullan.bebeklerimiz icn mecbur