azehk1234 Canım geç döllenme yaşamış biri olarak yazıyorum adetim 17 gün geçti o gün erken gebelik testi yaptım çok silik pozitif..
Ertesi gün beta değeri 12.6 ..
Doktora gittim 5.5 hafta geç döllenme olduğunu adet günü yumurtlama olduğunu söyledi bende pko var ..
Yani demem o ki değerin yükselebilir bende senin gibi yapsaydım belki negatif belki düşük değer çıkacaktı o yüzden kan testi ile takip et..
Adet olmadıkça umut var önemli olan artış 😇
Herşey gönlünce olsun 🤲🏻💜