MMad Bize sordular bebeğe hangisini yapalım diye sizce bebeğimiz için sizce hangisini yapmak daha mantıklı ve kârlı olur pek anlamıyorum bu işlerden
Pemberuya MMad künye ömürlük saklanır diye düşünüyorum bence çeyrek iyi yatırım yani bizde çeyrek yapıyoruz daha iyi oluyor
rumeysattnc MMad çeyrek altın 2800 tl herzaman değer kaybetmeyen birşey ama künyeler gramına göre değişiyor ayarına en ucuzu 4-5 binden başlıyor onuda bozunca yarı yarıya zararı oluyor çeyrek yatırımlık künye ise bana göre manevi olarak ömürlük hatıralık birşey bozulmaz
elif-asil MMad çeyrek isteyin biz istemdgmz halde görmcem kızıma yaptrmştı kırıldı tamir ettrdm tekrr kırıldı en son bozdrdm valla.. Siz en azından dayanıklı istedgnz model yaptrrsnz diğerleri ucuza kaçıyo o da elde kalıyo.
Evremoz MMad bilezik tarzı şeyler bozdururken çok karlı olmuyor. İşçilik diyorlar ,bilmem ne diyorlar aynı gramdaki yarım altından daha ucuz ediyor. O sebeple yatırımlar seklinde yarım altın daha mantıklı ileride bozdurmak için.
MMad rumeysattnc çeyrek daha mantıklı o zaman sonuçta karşı tarafın da çocuğu olunca biz de ona aynısını yapacağız çeyrek daha mantıklı geldi
MMad Minigiim-vebenn52 künyeler de ahalıymış ama hem bozdururken de değer düşüyomuş onların bebeği olunca künye yapıcaz biz de o zaman daha zararlı olmuyor muyuz
Egeminannesi MMad çeyrek yapsın daha iyi zaten yakın bı para ama bozduruncs bı ihtiyacıni karsilarsin bize hediye gelmişti oğluma ben hatıra kalsın diye künyesini sakliuorum kullanmadi ztn sürekli kiriyodu
Minigiim-vebenn52 MMad çok pahalı değil kız gramına bağlı çeyrekle ayrı hemen hemen 2200 e sormuştum geçen gün 1500 a bile var gramına göre eğer bebeğe birikim yapcaksan ceyrek yapsınlar ama bazen aile içi için çeyrek bozdurulabiliyo o yüzden dedim künye
Egeminannesi MMad künye bozulunca zarar ediyor alırken ceyrekle nerdeyse aynı fiyatti ama bozdurmak istesen zarar işte
Rbytkn MMad bebişiniz kız mı erkek mi bilmiyorum ama künye erkek de hiç takilmiyor, kızlar da da kabul durumuna göre, çeyrek daha iyi yatırım olarak.
MMad __mom1 eşimin kardeşi o yüzden karşılığını götüreceğiz illaki karşılık götürmeyeceğim biri olsa kayınvalidemler annemler gibi o zaman kümye derdim ben de 😂
_brcu88_ MMad benim babam hediye olarak yaptırmış künyeyi hatıra olarak saklayacağım bende …sağlıkla çocuğumu kucagimma aldıktan sonra koluna da takarım önemli olan düşünüp almaları 😍annemde çeyrek aldı ayriyeten ekstra olarak bence şunu istiyorum bunu istiyorum demek yerine siz bilirsiniz ne isterseniz onu alın diyin 🙂
MMad _brcu88_ anne baba olsa künye derdim ben de hatırası kalsın diye ama karşılık götüreceğim için eşimin kardeşi o yüzden hem kendim mağdur olmayayım hem de bilmediğim işler diye sorayım dedim 😊