Rahmi aram bozuk değil . Hiçbir şekilde bağımız yok. Eşimin vefat ettiğini whatsaptan birisinin durumundan öğrendim . Haber gelince bana söylemeye bile tenezzül etmediler. Ve yine aynı sabah daha eşimi kaybettiğimi idrak edemeden o evden polis ile çıkmak zorunda kaldım. Üzerime saldırdılar . Bebeğin ölsün , düşsün . Babası giderken onu da götürsün. Sen öldürdün onu dediler . Oysa benim dünyam gitmişti zaten . Eşimin yoğun bakım sürecinde de zaten bebeğim daha çok küçüktü ama stresime ve üzüntümden dolayı çok etkilenmişti onu da kaybedicem diye ödüm kopuyordu . Bana asla sen oğlumuzun emanetisin ya da sen de oğlumuzdan bir parça var denilmedi . Ben hayatta kimseden maddi bşr destek beklemedim . Yine onlardan da beklemedim . Ama onlar benim yanımda hiçbir zaman olmadılar . Eşim yoğun bakımdayken dua Edin ona ne olur dedim , ne duası dua edilecek yerimi kalmış dediler . Defalarca sinir krizi geçirdim gebe halim ile hastanelik oldum , başları beni hastaneye götürdü bir kez bile nasılsın diyen olmadı . Eşimi kaybetmeden bir gece önce yine hastanedeydim . Dedikleri tek şey ağzına lokma sürmüyor hele biz hiçbir şey yedirmedik biz zehirlemedik . Halbuki nasıl iyi mi demeleri gerekirdi , düşman olsa bunu derdi .. vefatının ikinci üçüncü günü benden para istemeye başladılar zaten . Bende nereden ne gibi bir para olabilir onu da bilmiyorum. Ben çalışmıyorum benim ihtiyaçlarımı da ailem karşıladı hem yoğun bakım sürecinde hem de eşimin vefatı sonrası. Eşimin üzerinde de nakit para yoktu . Kredi kartlarını da yoğun başıma girince onlar benden habersiz kapatmışlardı zaten . Biz kendi evimize geçmemiştik evimizde kiracı vardı .çıkmasını bekliyorduk . O yüzden mobilyamız , beyaz eşyamız yani akla gelen her şey ödemesi yapılmış şekilde mağazada bekliyordu . Yoğun bakımda iken bile mağazalara gidip bana teslim edilmemesini söylemişler . Vefat edince de direkt onları satmamı ve parasını vermemi istediler. Ben ise daha acımı idrak edememiştim . Daha niceleri var ama anlatmaya asla dilim varmıyor asla .. anlattıkça da psikolojim olumsuz etkileniyor. Zaten psikolojik tedavi almamda en büyük sebep de onlar ..