mavi2904 inşallah siz o hayırlı haberi alırsınız ben testleri birde adetimden 3,4 gün önce yapmıştım bilmiyorum şansıma testler yanlış çıktı bu ay işte inşallah 2 günüm kaldı gecikmeyi bekleyeceğim düne kadar umudum yoktı ama benimde içimde bir kıpırtı var inşallah güzel sonuçlar alırız