Tugba_turk46 ben doktoru aradım randevü almak için olanları anlattım adetiniz bittiğinde yine test yapın dedi pozitif çıkınca gelirsiniz muayene ederiz dedi , yine test yaptım yine pozitif çıktı , doktora gittim galiba hamilesiniz dedi kesin bi sonuç söylemedi ama kan almam gerek dedi , kan verdim şimdi haber bekliyorum sizlerede bir sorayım dedim belki benim durumumu yaşayan vardır diye