mmomssss olabilir kuzum bende de var kabızlık gece de belim ağrıdı çok ayakta bile durmuyorum fazla ama inşallah güzel şeylerin belirtisidir herkeste belirti olacak diye bisey yok ki üzülme vardır rabbimin bi bildiği hakkımızda herseyin hayırlısı olsun inşallah pes etmek yok olmazsa yine aşılama deneriz olmazsa yine 🥰