merylii_ Kızlar geçen hafta biri başlatmıştı bu sohbeti son durumlar ne acaba güzel haberleriniz var mı ben hala test yaptırmak için doktorun söylediği günü bekliyorum
FKRKS29 merylii_ bat taaaa 27 😄 beklemek çok zor hala daha değerlendiriyoz bakalım 🤷♀️ bu sefer reglim gecikince yapcam dayanabilirsem😄
Sermec27 FKRKS29 benimde bat 27 bende 68 gün önce kürtaj oldum yani korunmuyorum genelde 2 günde bir ilişki oluyor gebelik olur mu bilmiyorum ama olmazsa da üzülmem ama olursa da sevinirim bakalım nasip 🥰
OnlyBaby Valla belirtimi bilmiyorumda bazen yumurtalık bölgeme iğne yapılıyor gibi falan oluyo :) ama daha varya 1 eylülde yaptırdım çatlama iğnesi, doktor ayın 18 inde beta yaptır demişti
Duruuu1 Bende Eylül ayına kaydım bu ayda elendim. Bat 11 di bugün oldum. Hayirla diğer ay güzel haberi verebilirim umarım 🙏
Anneoluyorumm00 merylii_ geçen ay âdetim iki gün erken olmuştu oyuzden bu ay tam hangi gün bilmiyorum ama 19 20 21 Eylül eşim ilaç verdi doktor bakalım ilk defa bu ay hem umutluyum hemde çok umutlanmak istemiyorum inşallah güzel haberi alırım 🤲 isteyen herkeste alır inşallah 🤲❤️
1prensesannesi__ merylii_ bat 9 eylül hala adet olmadım ara ara adet geliyomus gibi hissediyorum ama olmuyorum yarın saglikocagında kan vericem bana dua edin 🥰
merylii_ Ya hepinize dua ediyorum inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsınız alırız. Ve dua beklerim
Anneoluyorumm00 merylii_ benimde geçen ay adet dongum değişti iki günlük oyuzden 19 .20. 21 de olucak bakalım belkiyorum bende Allah razı olsun canım rabbim sanada nasip etsin inşALLAH en kısa zamanda 😊🤲❤️
1prensesannesi__ Sevgi2023 insAllah canim bi pozitif göreyim Allah izniyle 😁 tek tek yazarim postlara süpriiiiiiz diye post acicam oyle bi post gorurseniz o benim 😂😂