N-23 senin hamilelik böyle böyle geçecek ne desek rahatlamayacaksın😬sen dikkat ediyorsun sıkıntısız geçer inşallh şu 34lere bi gelsen belki daha rahatlarsın,valla ben karnımdakini Allaha emanet ettim evdekilerle uğraşıyorum her gün hastane yollarındayım hep ayaktayım