Blackkcat N-23 ikili tarama yaptırmadım sadece usg de detaylı tetkik yaptı canım her halükarda aldırmaya karşı olduğum için imza attım diğerlerinde de yaptırmadım Allaha emanet olsun bebeğim,sen çalışıyor musun canım kaç yıllak evlisin😇
Blackkcat N-23 ben de ama kendi iş yerimiz var orada da çalışıyorum aynı zamanda,evimin altında☺️18yıllık evliyim hemen hemen😅küçük evlendim baya🙃
Blackkcat N-23 yorgunum kuzum eve bi kaç parça birleyler aldık pormanto gardrop falan kışlık yazlık ayırmalar oğlumun hastalığı telaşlı günlerdeyim,bebekimmçok hasta oldu;( bugün bi tık iyi gibi,karnımdaki bebem iyidir inşallh,sen nasılsın
N-23 Blackkcat çok geçmiş olsun oğluna, sende çok yorulma, hamd olsun bende en son bıraktığın gibiyim, ddm bakim ıyımısın diye merak ettim
rumeysattnc N-23 bende seni merak ettim sürekli her posta görüyorum sen nasıl oldun en son 25 haftalıktın ☺️
Blackkcat N-23 iyi olduğuna çok sevindim seni iyi görmek bana mutluluk veriyor nedense😍kendimi görüyorum senin telaşında,kaç haftalık oldun canım
N-23 rumeysattnc görürsün canım yakında burdan atarlarsa şaşırmam o derece delirdim sürekli burdayım, kafa gidik zaten burası olmasa hiç duramam galiba 😞hamd olsun aynıyım, pazartesi doktora gıtcem inşallah güzel bi haber verir 🤲🤲sen nasılsın
rumeysattnc N-23 bnce düşünme canım düşün düşün geçmiyor zaman ben öğrendiğim de 17+4 dü şimdi yarın 23 oluyorum zaman geçiyor akışına bıraktığın da
N-23 rumeysattnc çok doğru ama ben işte bunu kendime anlatamıyorum, oy maşallah ilerledi haftan daha güzel günler görürüz inşallah🤲
N-23 Blackkcat 27 olcam abla, paronayaklığım devam hâlâ, buralarda deli gbı geziyom yine allah güzel mucizeler versin hepimize🤲🤲
rumeysattnc N-23 amin inşallah sen içini daha da rahat tut bak senin haftan daha ileride hamileliğin tadını çıkar bebek herseyi hissedip duyuyor bol bol konuş onunla ki oda sana tutunsun canım
Blackkcat N-23 senin hamilelik böyle böyle geçecek ne desek rahatlamayacaksın😬sen dikkat ediyorsun sıkıntısız geçer inşallh şu 34lere bi gelsen belki daha rahatlarsın,valla ben karnımdakini Allaha emanet ettim evdekilerle uğraşıyorum her gün hastane yollarındayım hep ayaktayım
N-23 rumeysattnc inşallah canım allah razı olsun, pazartesi doktora gıtcem ona bile gitmek istemiyorum çıkmamış der diye 😞, Rabbim hepimize sağlıkla kucagımıza alacagımız günleri göstersin 🤲
rumeysattnc N-23 inşallah çıkmıştır canım ya cıkmadıysa üzülme buda demek ki senin sınavın sabrın sonu selamettir bunu unutma bende merak ediyorum cıktı mı diye benim daha 16 gün var muane bakalım benim ne alemde cıkıcak mı