Deryaa84 Hamileliğinizde günde ne kadar su içiyorsunuz? Benim günde 4-5 litreyi buluyor, bu nedenle her dakika tuvaletteyim. 😬
SevgiTkn Deryaa84 Havalar soğuduğundan beri su içmem azaldı. Bizim evde biraz soğuk şuan sular da soğuk oluyor. Ondan içesim gelmiyor. En fazla 1lt şuan 😁
SevgiTkn Deryaa84 4 LT çok sıkıntı değil mi canım ya. Haberlerde duymuştum 2 buçuk lt reden sonrası beyne hasar veriyormuş zamanla. 2 buçuk ideal bence kendini zorlama ☺️
Muhammedamine Deryaa84 7. Aya kadar 3-4 litreydi 35+4 haftalığız şimdi 1.5-2 litre . Bir bardak su içip 10 dk işiyoruz bu haftalarda bu yüzden azalmak zorundaydı 🐄
CansuCaTurkmen Ayy evet artık su içmekten hamileliğin yarısı tuvalette geçti 😂😂😂 yazın hele 6 lt filan içiyordum ama sıcaklardan pek anlaşılmıyordu şimdi havalarda soğuk git gel tuvaletin yolu 😂😂
SevgiTkn CansuCaTurkmen 6 Lt nasıl içtin günde ya. Hiç birşey yapmadın akşama kadar su mu içtin kız 😂 Herşeyin fazlası zarar 6 lt diyince şaşırırım valla 😁
Deryaa84 SevgiTkn zorlayarak değil, seve seve içiyorum. Hep öleydim, hamilelikte de işe yaradı. Emzirirken de en önemli şey yine su diyorlar. Wc’ ye taşınmaya devam. 🙄
Tubaeyvzz SevgiTkn evet aslında fazlası zararmış bende duydum dusurdum şimdi en düşük 2 basen 4 5 oluyo canım istedi zaman oda
Albatros3501 Deryaa84 ama ben gebelikten önce de suyla yatar suyla kalkardım çocukluktan alışkanlık 😊 tuvalet bu yüzden hep sorundu benim için hamilelikte fazla zorlanmadım😂
CansuCaTurkmen SevgiTkn ben normalde zaten 3,5 lt içen insanım hamileliğin başları yaza geldiği için daha fazla susuyordum evde iki kişiyiz eşim bütün gün işte ben tekim 3.gün mutlaka su sipariş ediyordum 😂😂 sonradan anladım ki ben bayaa farkında olmadan 6lt su içiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Newmomy Deryaa84 Kesinlikle çok su içmek böbreklere zarar verir günde 5 litre içmek cok fazla 100 kilo üzerinde insanların bu kadar suya ihtiyacı olabilir ancak 3 litreyi anlarım da okurken şaştım kaldım yorumları. normal kiloda bi insanın o kadar su içmesi imkansız zaten 🙄
Zmraemr Esomami artırın idrar enfeksiyonu olmamak icin ıcilmeli benim enfeksiyon çıktı günde 3 lt içiyorum artik
tbnck Deryaa84 Ben 3 ay düzenli 1bucuk 2litre içtim hergün ki hiç su içen biri değilim 1 bardak zorla..simdi yarim litre yediklerinden vs susadıkça öyle zorlamıyorum kendimi kontrollerde bi skntı çıkmıyo allaha şükür..ben 3 litre su içip suyu azalan bebek hikayeleri duydum içmek gerek ama abartmamak lazım
Deryaa84 Esomami 38+5 teyim. 13 kilo aldım, hiç dikkat etmedim, istediğim herşeyi yedim, hamur işi, tatlı... 😬🤦🏼♀️
CansuCaTurkmen Esomami 28 haftalığız 15 kg aldım ama hiç mide bulantısı yaşamadım üzerine sigarayı bıraktım suyu da fazla tüketiyorum ama zorla değil.