Premsesko bende öyleyim inan bebeğe birler olmasın erken gelmesin tek amacım bu ilk gebeliğim de erkek oldu çok zordu çok ağlamıştım kucağıma almadan küveze götürmüşlerdi. ee şimdi bunda da aynı şeyleri yaşamak istemiyorum . yanında sana bakacak biri var mı ev işlerini yemeğini yapacak felan. bana da yat dinlen diyor doktor ayakta çok durma diyor . ben de dün düşürdüm işte pıhtılaşmış kan dedi korkma kanık durduğuna işaret dedi onun için canım . bende de leke var ama sarsıntıdan olmaya başladı inşallah bu süreci kolayca atlatırız 🌸🌸