060321 çok çok geçmiş olsun canım
bende aynı durumu yaşıyorum ilk başlardan beri düşük tehlikem var ben ilaçımı bırakmadım hep devam ettim ama yine böyle başıma geldi
bende de aynı parça geldi o eski kan dediler
şuna kahve leke geliyor peçeteye oda geçer mi ?
birazdan doktora da gideceğim.