Kızlar 40+3′ te sabah uyandım ertesi güne doktorum zaten 41′in içindesin suni veririz dogurturuz önce bir normal deneriz demişti. Neyse tamam dedim ama suniden de çok korkuyorum bir yandan annem de kızıyor işte su gelmemiş nişan gelmemiş nereye gidiyorsun diye. Sabahtan uyandım ve evi dip köşe temizledim. Halıları sildim. Pilates topu ile egzersiz yaptım. Akşam da eşim geldi yürüyüş yaptık kız kardeşim de bizimleydi doğumum için geldi o da neyse dedim ki canım çok fena tatlı çekiyor bebişin son anne karnında arzusu falan dedim. Gittik güzel bir mekanda tatlı yedik. Sonra ben tuvalete kalktım bu arada ara ara sancı var ama yalancı sancı zannediyorum. Neyse bir gittim tuvalete benden pıt diye bir şey damladı baktım kahverengi boz bulanık bir şey nişan sanırım dedim. Sonra mekandan çıkınca su aniden gelmeye başladı apar topar eşim beni şehir hastanesine götürdü. Orada ebe açıklık kontrol etti baktı 2 cm dedi. Doktor USG baktı 3.400 ölçtü kilosunu bu arada çok daha az kiloda doğdu kızım. Neyse beni apar topar doğumhaneye götürdüler suni sancıyi verdiler açıklık çabuk ilerlesin diye. Suniyi yedikçe ağrı geldi nst de bebek kalp atışları arttıkça sancı girdi girdikçe bağırdım sonra hemşire veya ebe biri gekdi dedi ki bağırma! Sonra gücün kalmaz normal doğuma ben nasıl korkuyorum ilk doğum başladım beni sezaryene alın diye burada öyle bir şey yok herhangi bir komplikasyon olmadığı sürece normal taraftarıyız biz dediler. Ben başladım burada Buhara hastanesi var özel tek özel oraya gidecem ben diye sezaryene alsınlar beni diye eşimi doğumhaneye almıyorlardi ben öyle deyince aldılar eşimi çektiler şu an açıklık 5 cm yolda doğurabilir veya anne bebek ölümüne kadar yolu var deyince eşim afalladi ama yine de sen ne istersen karicim diyor ama korkuyor. Buhara da beni kabul etmedi doğum eylemi başlamış bu saatten sonra biz sezaryene alamayjx burada da normal yapar burada epidural şansı var ama dedim orası da en başında gelseydiniz vardı ama şimdi açıklık fazla olmaz deyince çekilecek cilemiz varmış dedim devam ettim şehirde cankm çok tatlı bu arada.