melisakarademir0606 papatya_01 bende çok korkuyordum ama inan bana hepsi geçiyor çocuğu kucağına aldıktan sonra şuan ona baktığımda sanki o kadar sancıyı acıyı ben çekmemişim gibi inşallah kolay bir doğumunuz olur ❤️🙏
melisakarademir0606 busra_ulcay153 çok teşekkür ederim busra hanım inşallah bir an önce sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza sizde alırsınız annelik dedikleri gibi gerçekten çok kutsal bişeymiş darısı sizin başınıza inşallah ❤️❤️🙏
melisakarademir0606 Cemre777 evet şuan bende diyorum iyiki beni dinlememişler de sezeryan olmamışım diye tabi zorunda kalsalar olacaktı ona da lafım yok da bence normal doğum en iyisi diye düşünüyorum çok teşekkür ederim sağolun ❤️🙏
Sirinnn melisakarademir0606 Ben daha 14+6dayim ama şimdiden düşünmeye başladım ve korkuyorum da ne yapacağımı gerçekten bilemiyorum. Eğer bir aksilik olmazsa normal doğum istiyorum fakat doğum zamanı yaklaştığında aynı düşüncede olurmuyum bilmiyorum.😁
stoprak Sirinnn inanın gün yaklaştıkça normal doğum düşünceniz sezeryana dönüyor. Benim iki haftadan az kaldı ve bebek iriymiş. Doktor sezeryanı kabul etmezse naparim bilmiyorum. Allah hepimize kolaylık versin.
melisakarademir0606 Sirinnn inşallah bi aksilik çıkmazsa normal doğum yaparsınız o zaman ben 38 haftaya kadar hiç düşünmemiştim doğumu sonra ağrılar başlayınca korkmaya başladım ama iyiki de normal olmuş diyorum şuan 😄
melisakarademir0606 MerveAlsln Amin inşallah çok teşekkür ederim 🙏❤️kaç dikişim oldu bilmiyorum sormadım ama doktor baya bi yırtılman var demişti dikerken
stoprak melisakarademir0606 bende o zor günü atlatıp sizin gibi gülümseyerek anlatmak istiyorum. Allah hepimize sağlıklı kolay doğum nasip etsin 🤲🏻💙
melisakarademir0606 stoprak Amin inşallah kolay bir doğumunuz olur inşallah o günleri de görürsünüz 🙏❤️
binnur64 Z_e_y_a_gul sizin yine 19 gün olmuş benim 35 gün oldu doğum yapalı daha bugün düşmeye başladı dikişlerim 😂😂
binnur64 Z_e_y_a_gul amin valla çok zorlandım ben normal doğumda ya 10dan fazla dikişim var benim sizin ne kadar
Z_e_y_a_gul binnur64 ben de çok zorlandım ne kadar dikişim olduğunu bilmiyorum o an sormayı unutmuşum
binnur64 melisakarademir0606 hayır, bugün lavobaya gidince elime geldi sonra aynadan baktım dikişlerin bitişen yerlerindeki düşmüş diğerleri duruyo hâlâ