eveb19 Nur_50 2subat görünüyor dogum ama henüz pek birsey almadım indirim denk geldikce almayı düsünüyorum :)
LamiyaCetinkaya Nur_50 bizimki Şubat sonuna denk geliyor, 16+2 haftalık olduk, cinsiyetini göstermiyor ama ben ufaktan birşeyler almaya başladım, esas alınacaklar beşik falan alınmadı da, işte zıbın, önlük, tulum, 5li takımlar vs alındı sayılır, biraz eksiğim var 😁
duriskonunannesi Nur_50 15+3 ,doğum Şubat sonu görünüyor,kızımdan kalan şeyler çok fazlaymış 0-1 yaş hurcumuzu açtım geçen gün sanırım sadece kışlık birkaç takım ve uzun kollu zıbın alacam sadece, kızım çünkü yaz bebegiydi ,Allah’ın izniyle bu bebişim de kız gorunuyor zaten bir değişiklik olmazsa ☺️
Nur_50 Rky02 benimde 3 şubat 😃ben herşeyini aldım ufak tefek kaldı çünkü gün geçtikçe fiyatları artıyor.
Ikimelekannesi_ Kubra-nur5 aaa Bnde 17+5 oldum 🤭bizim cinsiyet belli oldu erkek 😁bklim tabi değişmezse cunku hâlâ kizim olacak diyorum
Rky02 Nur_50 walla kız dedi ama 5e kadar bekle dedi doktorum o yüzden almadım 😂 çok nadir kullanabilecek şeyler alıyorum
Nur_50 eveb19 bebiş cinsiyeti nedir😃fiyatlar artıyor buldukça indirim ben değerlendiriyorum aldığım bebek arabası mesela 1000 tl koydu üstüne😃
Nur_50 LamiyaCetinkaya keşke büyük parçadan başlasaydın ufaklar her türlü alınır cinsiyeti neden öğrenemediniz?
eveb19 Nur_50 kızım olcak insallah sizin belli mi? Cok dogru söylüyorsun ben yurt disinda yasiyorum ama türkiyedeki fiyatlara bakiyorum sürekli her gecen gün artıyor o yüzden uygun bulunca kacirmamak lazim
Nur_50 Kubra-nur5 canım doktor kontrol girmeden 1 saat önce çikolata ye ben öyle 5-6 kez gördüm hatta 18+5 devlete gittim o zaman öyle yaptım ordaki doktor baktı 😃bacak arasına
Nur_50 Rky02 😃oranla mı dedi benim 11+3 erkek dedi %51 13+5 kesin erkek dedi özeldeki doktorum 😃 hatta detaylı ultrason İçin devletten randevu açtırmaya gittim o zaman baktı 18+5 erkek dedi
Kubra-nur5 Nur_50 çikolata muz süt bi çok şeyi denedim ama çekmiyo bacaklarını 😅 türk kahvesi çok hareketlendiriyormuş bebekleri onu da deneyecem
LamiyaCetinkaya Nur_50 Bu ikinci hamilelik zaten, çoğu şeyi abisinden var, bir tek park yatak ve ana kucağı alıcam, küçük parçalar asıl hep birlikte alındığı zaman göze batıyor, tek tek alınca bedava gibi😂 sorma ya ne zaman gitsem ya bacak kapatıyor ya yüz üstü secde pozisyonunda uyuyor, ne yiyip içtiysem fayda etmedi fazla uslu bir bebek 😂
Rky02 Nur_50 bu ay kesin olduğu belli olur inşallah ama kız belirtileri diyorlar bebek arabası beşik vs bende böyle şeyler alacağım şimdilik
Nur_50 Rky02 çok iyi olur fiyatı artmadan indirim değerlendir ben öyle yaptım Ebebek civil mağazadan modeller baktım netten Hepsiburada ve trendyol getirttim ebebek-mango-h&m-zara hepsini takip ediyorum indirimde hemen alıyorum 😃