gakkoyengee Alt üst takım koydum kısacası 5li hastane çıkışı koydum 2 bez koydum bir battaniye başka eklemem gereken bir şey var mı ? 2 bezde nolur nolmaz diye koydum normalde herkes 1 koymuş videolarda eksik var mıı ?
Asuu-1 gakkoyengee Penye battaniye Yenidoğan tulum zıbın 1 numara bez önlük eldiven şapka Ben bu şekilde hazırladım
Aysnk gakkoyengee benim hemşirem özellikle uyarmıştı hastane çıkışlarının içinde önden bağlamalı bir zıbın oluyo ya üst gömlek gibi onu koymayın çıtçıtlı zıbın koyun diye çocuğu kucakalarken filan bebegin beli aciliyomus bir de bence 1 tane bez koy ekstra bir durum olduğunda zaten senin cantan yanında olucak isterler fazlalık eşya yapmasın o an
Gokce71 Bi tane hastane çıkışı onun içinde battaniye oluyo genelde ama bi battaniye daha koyun isterseniz. 1 tane bez ekstra çorap koyabilirsiniz. Hemşireye vermek için yeterli yedek olarak 2 takım daha ve tulum koyun çantanıza.
Elisaninannesiii Penye battaniye atlet üst alt takım önlüğü şapkası yani 10 li hastane çıkışı setinin hepsini koydum 1 set de bez koydum ilk hemşireye vermek için birde ince bir adet daha peluş battaniye koydum
gakkoyengee Elisaninannesiii 10lu hastane çıkışını fotoğraf çekiminde kullanmak istiyorum çünkü ilk doğduğunda giyilen kıyafet kirleniyormuş sanırım ondan 5li koydum
Elisaninannesiii gakkoyengee Evet 5 li de normal zaten benim ilk kızımda kan falan olmadı o yüzden bunda da koydum temiz geldi bebeğim ben iki tane 10 li set aldım biri isimli o yüzden diğerini koydum bu qrada benim bugün doğurma günüm ama dün nişan geldi başka da belirti yok bende 🥲
esra1791 gakkoyengee 5 li hastane çıkışının içinde zıbın olmuyor genelde zıbın da koymuştum ben önden çıtçıt ile bağlanan yenidoğan zıbını ve çorap
Efemomlife13 gakkoyengee kac haftalik hamilesiniz bende ekim sonu annesi olacam inşallah havalar nasıl olur deye düşünüyorum siz bebek için yelek koydunuz mi
gakkoyengee Efemomlife13 34+1 yelek koymadım battaniyem var kalın birde ince battaniyem var hastaneler sıcak oluyor üşümez diye düşünüyorum
Gebe_hanim gakkoyengee Sezeryan doğumsa kesinlikle kalın battaniye şart ben penye koymuştum yeterli gelmez dediler bir tane de onlar penye battaniye verdi 2 tane penye battaniyeye sardılar zıbın ve çorapta şart ameliyathane çok soğuk oluyor bide yeni doğan olunca daha da soğuk 🥶🥲
gakkoyengee Gebe_hanim normal doğum düşünüyorum bebişte şu an normal geliyor çok kalın bi battaniye koydum onu vereyim mi diye düşünüyordum evet ameliyathane çok soğuk bence kalın vereyim