Minik_kusumm Herkese hayırlı akşamlar , çok kısa ve net olarak söylücem muayene olan varsa doğumu yakın her kimse kesinlikle tercih etmeyin … Ağrılarım var uzun uzun yazamıyorum sadece bir tavsiye ben yaşadım sizler yaşamayın
Sum-sum61 Minik_kusumm ben de o hastaneye gidiyorum. Doktorumdan memnunum. Siz ne yaşadınız acaba ? Geçmiş olsun bu arada
Minik_kusumm Dmlaguns Problem hemşireler hafta sonuna geliyorsa doğumunuz Allah yardımcı olsun . Çok uzun anlatmak mecalim olsa keşke
alparslangur Dmlaguns Merhaba Hale hanımdan memnun musunuz acaba? Nasıl bir doktor kendisi ve ne zamandır gidiyorsunuz? Yakın zamanda bir tanıdığım kendisine gidiyordu doğum yaptı ve memnun olduğunu söyledi bende ona geçmeyi düşünüyorum bir sorayım dedim😊
Minik_kusumm Sum-sum61 anlatıp etkilenin istemem sadece iyi araştırın . Mesala bir doktorun gece olmaması telefon numarası bile olmaması paranızla rezillik
Minik_kusumm Dmlaguns Hafta sonu olayı beni hep tereddütte bırakmıştı kendi doktorunuzun gelmemesi olayı 9 ay boşuna güvenip birisine geliyorsunuz ve doğum esnasında hiç tanımadığınız birisi herşey bambaşka …
Minik_kusumm Sum-sum61 Kim olduğu inanın hiç önemli değil , doktorunuza sadece gece ve hafta sonu geliyor mu onu sorun gerisini siz planlayın .. çok kötü bir durum
Minik_kusumm Tuubaoz aynen öyle hiç bir farkı yok özeller Şuan sadece Sezeryan odaklı ticarethane dönmüş o yüzden doktor çok önemli bunu anlamadım çok iyi bir doktor diye geldim ama malasef
Minik_kusumm Dmlaguns Şuan iyiyim çok şükür ama 16 17 saat suni sancı alıp Sezeryan olmak ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyi olmaya çalışıyorum
Minik_kusumm alparslangur eğer normal doğum düşünüyorsunuz gecede olsa doktorunuzun geleceği bir hastane düşünün çünkü yüzyılda hiç bir doktor hafta sonu ve gece gelmiyor . Özel hastanenin de hiç bir anlamı kalmıyor . Ben bu hatayı yaptım malsef
Dmlaguns alparslangur başından beri hale hanıma gidiyorum oldukca ilgili kibar naif biri ben ilk gebeligimdede o hastaneye gittim bı problem yaşamadım